
Uwaga jeśli wybierasz dostawę paczkomatem, sprawdź gabaryty wybranych produktów.
- gabaryt A – maksymalne wymiary 8 X 38 X 64 cm, maksymalna waga: 25 kg;
- gabaryt B – maksymalne wymiary 19 X 38 X 64 cm, maksymalna waga: 25 kg;
- gabaryt C – maksymalne wymiary 41 X 38 X 64 cm, maksymalna waga: 25 kg.
Maksymalna długość to 60 cm reszta pozostaje na opakowanie
Jeśli wybrałeś produkty o długości powyżej 60cm np deska balsowa, rurka węglowa - wybierz dostawę kurierem.
Nie uda się wcisnąć tych produktów do paczkoamtu :)

Zgodnie z ustawą z dnia 02.03.2000 r. „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, (Dz.U.2000 Nr 22,poz. 271) Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie bez podawania przyczyny w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że:
1.towar nie został
sprowadzony na indywidualne zamówienie
2.towar nie jest
uszkodzony
3.towar nie nosi
śladów eksploatacji i pozostaje w oryginalnym opakowaniu z
kompletem dokumentacji.
Konsument, który w tym terminie zgłosił zamiar odstąpienia od umowy, zobowiązany jest do odesłania zwracanego towaru na swój koszt. W przypadku uszkodzenia opakowania Sprzedający potrąca 15% wartości zamówienia na poczet zakupu opakowania oraz kosztów z tym związanych; koszty dostarczenia oraz odpowiedzialność za uszkodzenia w czasie transportu zwracanego lub reklamowanego towaru ponosi Kupujący
Do odsyłanego towaru należy dołączyć:
- podpisany protokół zwrotu, który zostanie wysłana e-mail po wcześniejszym poinformowaniu o chęci zwrotu
- numer rachunku bankowego na który ma zostać zwrócona kwota za zwracany towar.
Zwrot
płatności Klientowi nastąpi w terminie do 7 dni, od dnia
otrzymania zwracanego towaru, w formie przelewu na wskazane przez
niego konto. Sklep zastrzega sobie prawo do wybrania formy zwrotu
płatności klientowi.
Wszelkie dane
osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne w żadnym
wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani
innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O
ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci mają
prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia
żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
W razie jakichkolwiek niejasności i zapytań prosimy o kontakt pocztą elektroniczną sklep@rc-lipol.pl lub pod telefonem 530 880 800.
Reklamacje:
Dokonując zakupu w naszym sklepie RC-LIPOL uzyskujesz, Drogi Kliencie, prawo do składania reklamacji. Jako poważna firma z wieloletnim stażem na rynku sprzedaży gwarantujemy Ci pełnię praw. I tak w naszym sklepie obowiązują następujące zasady:
Warunkiem
rozpatrzenia reklamacji jest wysłanie mailem zgłoszenia
reklamacyjnego.
Wadliwy towar musi
być zapakowany w oryginalne opakowanie.
W
przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie
naprawiony lub wymieniony na inny, a jeśli będzie to nie możliwe
sklep zwróci klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje
inny dostępne w sklepie produkt.
Reklamacje
rozpatrywane są w ciągu 14 - 30 dni od daty otrzymania przez
Sprzedającego przesyłki z reklamowanym towarem.
Uwaga! zdjęcia mogą nie oddawać idealnie wyglądu produktu. Za
drobne rozbieżności pomiędzy zdjęciami a wyglądem rzeczywistym
sklep nie odpowiada i w/w różnice nie mogą być podstawą do
reklamacji.
W
przypadku paliw, olejów, smarów, nie uwzględniamy
reklamacji.
Ewentualne
uszkodzenia zawartości przesyłki powstałe podczas dostawy należy
niezwłoczne zgłosić pracownikowi RC-LIPOL w formie pisemnej
(e-mail) wraz z fotografią uszkodzonych elementów, jak i spisać
protokół szkody w obecności kuriera. Po otrzymaniu zgłoszenia
reklamacji w odpowiedzi zostanie przesłana informacja na temat
dalszego postępowania reklamacyjnego.
Szczegóły procedury reklamacji gwarancyjnej zostały opisane w zakładce Gwarancja i serwis